Είστε έτοιμοι για μια πρόκληση αλλά δεν είστε σίγουροι αν είστε αρκετά ικανοί;

Πράγματι, η ορεινή ποδηλασία απαιτεί κάποιο επίπεδο φυσικής κατάστασης και ποδηλατικών δεξιοτήτων, αλλά έχουμε ένα πλήρες φάσμα δραστηριοτήτων που ταιριάζουν στον καθένα από εσάς. Για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε καλύτερα την φυσική σας κατάσταση, συμβουλευτείτε τα παρακάτω επίπεδα. Για να βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε μια δραστηριότητα που σας ταιριάζει καλύτερα, αξιολογήσαμε όλες τις εκδρομές μας με βάση αυτά τα επίπεδα φυσικής κατάστασης.

ΕΠΙΠΕΔΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

Σε ποιο επίπεδο ανήκετε;

Επίπεδο 1

Μπορείτε να κάνετε ποδήλατο περιστασιακά 30 λεπτά, αλλά όχι πάνω από μία ώρα σε επίπεδο έδαφος. Αθλείστε λιγότερο από 1 ώρα την εβδομάδα.

Επίπεδο 2

Αν κάνετε ποδήλατο ή προπονείστε 1-2 φορές την εβδομάδα, ασκείστε κατά μέσο όρο 45 λεπτά έως 1 ώρα την εβδομάδα (συμπεριλαμβανομένης της ορεινής ποδηλασίας MTB), αντέχετε μια διαδρομή με ποδήλατο 1 ώρας σε επίπεδο έδαφος σε χαλαρό ρυθμό, αλλά δεν είναι δυνατή η καθημερινή ποδηλασία. Μικρές ανηφορικές και κατηφορικές κλισεις οι οποίες είναι δύσκολο να προσπελαστούν, αλλά συνήθως είναι διαχειρίσιμες.

Επίπεδο 3

Προπονείστε 2-3 φορές την εβδομάδα, η άσκησή σας κατά μέσο όρο 1 έως 3 ώρες την εβδομάδα (συμπεριλαμβανομένης της ορεινής ποδηλασίας MTB) και είστε σε θέση να πεταλάρετε 2 ώρες σε μια μέρα διαλειμματικά και με χαλαρό ρυθμό. Η καθημερινή ποδηλασία για πολλές ημέρες σε μια σειρά σας φαίνεται εξουθενωτική, αλλά θα μπορούσατε να ανταπεξέλθετε σε έναν ρυθμό 2 ή 3 ημέρών και όχι περισσότερο από 2 ώρες ποδηλσίας ανά ημέρα.

Επίπεδο 4

Προπονείστε 3 έως 5 φορές την εβδομάδα, η άσκησή σας κατά μέσο όρο είναι 2-4 ώρες την εβδομάδα (συμπεριλαμβανομένης της ορεινής ποδηλασίας MTB) και μπορείτε να κάνετε ποδήλατο για πολλές συνεχόμενες μέρες με μέτριο ρυθμό με μέσο όρο 2 ώρες κάθε μέρα. Θα μπορούσατε να ανταπεξέλθετε σε ποδηλασία 3 συνεχόμενων ωρών για μια μέρα. Έχετε την ικανότητα ανάβασης μέχρι και τα 600 μέρα (θετική υψομετρική διαφορά) κάθε μέρα.

Επίπεδο 5

Προπονείστε 4 έως 6 φορές την εβδομάδα, η άσκησή σας κατά μέσο όρο είναι 4-6 ώρες την εβδομάδα (συμπεριλαμβανομένης της ορεινής ποδηλασίας MTB) και μπορείτε να κάνετε ποδήλατο πολλές ημέρες στη σειρά με μέτριο ρυθμό με μέσο όρο 3-4 ώρες κάθε μέρα. Νιώθετε ικανοί ότι μπορείτε να ανεβείτε 1.000 μέτρα (θετική υψομετρική διαφορά) την ημέρα.

Επίπεδο 6

Προπονείστε σχεδόν καθημερινά, η άσκησή σας είναι έως και 8 ώρες την εβδομάδα (συμπεριλαμβανομένης της ορεινής ποδηλασίας MTB) είστε σε θέση να κάνετε ποδήλατο για πολλές συνεχόμενες ημέρες με μέτριο ρυθμό και για μέσο όρο 4 ώρες κάθε μέρα. Αν χρειαστεί, αντέχετε 5 ώρες ποδηλασία σε μια ημέρα. Μπορείτε να ανταπεξέλθετε σε απότομες, παρατεταμένες αναβάσεις μέχρι 1.500 μέτρα (θετική υψομετρική διαφορά) την ημέρα.